Who is Jesus? - Afrikaans


ISO Code : afr
Glottocode: afri1274
About Afrikaans


Wie is Jesus?



In die begin was die Woord, en die Woord was by God, en die Woord was God. Hy was in die begin by God. Alle dinge het deur Hom ontstaan, en sonder Hom het nie een ding ontstaan ​​wat ontstaan ​​het nie. In Hom was lewe, en die lewe was die lig van die mense. John 1: 1-4

Hy was in die wêreld, en die wêreld het deur Hom, maar die wêreld het Hom nie ken nie. Hy het na sy eiendom gekom, en sy eie mense het Hom nie ontvang. Maar aan almal wat Hom aangeneem het, wat in sy Naam glo, het Hy die reg gegee om kinders van God te word. John 1: 10-12

So het hulle almal gesê: "Is jy die Seun van God, dan?" En hy het vir hulle gesê: "Jy sê dat ek is." Lukas 22:70

"Ek en die Vader is een." Johannes 10:30

"Wie My gesien het, het die Vader gesien." Johannes 14: 9

Hy wat in die Seun glo, het die ewige lewe; maar hy wat die Seun ongehoorsaam is, sal die lewe nie sien nie, maar die toorn van God bly op hom. John 03:36

Daniel geprofeteer



Ek het gesien in die naggesigte, en kyk, met die wolke van die hemel kom daar een soos 'n seun van die mens, en hy het gekom by die Oue van Dae en is aangebied voor hom. En aan hom is gegee heerskappy en eer en koningskap; en al die volke, nasies en tale het Hom vereer; sy heerskappy is 'n ewige heerskappy wat nie sal vergaan nie, en sy koninkryk een wat nie vernietig sal word nie. Daniel 7: 13-14

Jesaja profeteer



Vir ons is 'n kind is gebore, aan ons 'n seun gegee word; en die heerskappy is op sy skouer, en sy Naam sal Wonderbaar, Raadsman, Sterke God, Ewige Vader, Vredevors genoem word. Van die vermeerdering van die heerskappy en tot vrede sonder einde, op die troon van Dawid en oor sy koninkryk, om dit te bevestig en dit te versterk deur reg en deur geregtigheid, van nou af en vir altyd. Die ywer van die HERE van die leërskare sal dit doen. Jesaja 53: 6-7

Al hierdie plaasgevind het om te vervul wat die Here deur die profeet Jesaja gesê het: "Die maagd sal swanger word en gee geboorte aan 'n seun, en hulle sal Hom Immanuel noem" - wat beteken, "God met ons." Matthew 1: 22-23

Maar toe die volheid van die tyd gekom het, het God sy Seun uitgestuur, gebore uit 'n vrou, gebore onder die wet, om te verlos diegene wat onder die wet was, sodat ons aanneming tot kinders kan ontvang. Galasiërs 4: 4-5

Die wonderwerke van Jesus



En hy sê vir haar: "Dogter, jou geloof het jou gered; gaan in vrede, en gesond word van jou siekte. "Mark 05:34

Toe het hy beveel dat die skare te gaan sit op die gras, en neem die vyf brode en die twee visse, kyk op na die hemel en 'n seën. Toe het hy die brode en gee dit aan die dissipels en die dissipels aan die skare. En hulle het almal geëet en versadig. En hulle het twaalf mandjies vol van die stukke wat oorgebly het. En diegene wat geëet het, was omtrent vyf duisend manne buiten die vroue en kinders. Mark 19: 14-21

En hy het wakker geword en die wind bestraf en vir die see gesê: "Vrede! Wees stil! "En die wind het gaan lê, en daar was 'n groot stilte gekom. Hy het vir hulle gesê: "Waarom is jy so bang? Het jy nog nie 'n geloof "en hulle is vervul met 'n groot vrees en het vir mekaar gesê:" Wie is Hy tog, dat selfs die wind en die see Hom gehoorsaam "Mark 4:? 39-41

En dadelik was daar in hulle sinagoge 'n man met 'n onreine gees. En hy het uitgeroep, "Wat het jy te doen het met ons, Jesus van Nasaret? Het U gekom om ons te verdelg? Ek weet wie jy is-die Heilige van God. "Maar Jesus het hom bestraf en gesê:" Bly stil, en gaan uit hom uit! "En die onreine gees, stuiptrekkings hom en skreeu met 'n groot stem het uit hom. Mark 1: 23-26

Jesus wys ons die weg na God



En as Ek gegaan en voor te berei 'n plek vir jou, kom Ek weer en sal julle na myself, dat waar Ek is, kan jy ook. John 14: 3

Thomas sê vir Hom: "Here, ons weet nie waar U gaan nie. Hoe kan ons die weg ken? "6 Jesus het vir hom gesê," Ek is die weg en die waarheid en die lewe. Niemand kom na die Vader behalwe deur My nie. John 14: 5-6

Want God het sy Seun nie in die wêreld gestuur om die wêreld te veroordeel nie, maar sodat die wêreld gered kan word deur Hom. John 03:17

"Gaan in deur die nou poort. Vir die hek is wyd en die pad is maklik wat lei tot die verbreking, en diegene wat gaan deur dit is baie. Vir die poort is smal en die weg is hard dat na die lewe lei, en dié wat dit kry, is min. Matthew 7: 13-14

Wie my gebooie het en dié bewaar, dit is hy wat My liefhet. En wie My liefhet, hóm sal my Vader, en Ek sal hom liefhê en My aan hom openbaar. "Johannes 14:21

"Wat moet ons doen, om die werke van God te doen" Toe sê hulle vir hom: Jesus antwoord hulle. "Dit is die werk van God, dat julle in Hom glo wat Hy gestuur het" John 6: 28-29

Jesus het vir hulle gesê: "Ek is die brood van die lewe; wie na My toe kom, sal nooit honger, en wie in My glo, sal nooit dors. John 6:35.

Simon Petrus antwoord Hom: "Here, na wie toe sal ons gaan? U het die woorde van die ewige lewe. Ons het gekom om te glo en om te weet dat jy is die Heilige van God. "Johannes 6:68

"As julle My liefhet, sal julle my gebooie bewaar." John 14:15

"Nie elkeen wat vir My sê: 'Here, Here,' sal in die koninkryk van die hemel ingaan nie, maar die een wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is. Matthew 07:21

Die dood van Jesus



Maar Jesus antwoord hulle: "My Vader werk tot nou toe, en Ek werk ook." Dit was die rede waarom die Jode probeer al hoe meer om hom dood te maak nie, want nie net was hy die oortreding van die Sabbat nie, maar hy is ook 'n beroep God sy eie Vader, wat homself aan God gelyk. John 5: 17-18

Die Jode antwoord hom: "Ons het 'n wet en volgens ons wet moet Hy sterf, omdat hy homself die Seun van God gemaak het." Johannes 19: 7

Hulle Hom daar gekruisig, en saam met Hom twee ander, een aan elke kant, en Jesus tussen hulle. John 19:18

En ná die Sabbat, na die begin van die eerste dag van die week, het Maria Magdalena en die ander Maria om na die graf te gaan kyk. En kyk, daar was 'n groot aardbewing, want 'n engel van die Here het uit die hemel neergedaal en gekom en die steen weggerol en daarop gaan sit. Sy voorkoms was soos weerlig en sy kleding wit soos sneeu. En uit vrees vir hom het die wagte gebewe en soos dooies geword. Maar die engel sê vir die vroue: "Moenie bang wees nie, want ek weet julle soek Jesus wat gekruisig is. Hy is nie hier nie, want Hy het opgestaan ​​soos Hy gesê het. Kom kyk na die plek waar hy lê. Matthew 28: 1-6.

Toe hulle Hom sien, het hulle Hom aanbid. Matthew 28: 16-17

Toe hy hulle uit die omgewing van Betánië gelei het, het Hy sy hande en hulle geseën. Terwyl hy hulle seën, het hy hulle en is in die hemel opgeneem. Toe hulle hom aanbid en na Jerusalem teruggegaan met groot blydskap. Lukas 24: 50-53

Die beloftes van Jesus



En as Ek gegaan en voor te berei 'n plek vir jou, kom Ek weer en sal julle na myself, dat waar Ek is, kan jy ook. John 14: 3

Wie mag die berg van die HERE opklim? Wie mag in sy heilige plek? Die een wat rein van hande en suiwer van hart, wat nie vertrou in 'n afgod of sweer by 'n valse god. Psalm 4: 3-4

Al ons geregtigheid is soos vuil lappe. Jesaja 64: 6

Almal het gesondig en dit ontbreek hulle aan die heerlikheid van God. Romeine 3:23

Al wat ons soos skape het gedwaal; het ons elkeen sy eie pad geloop het; en die HERE het aan hom het die ongeregtigheid van ons almal. Jesaja 53: 6

Vir een sal nouliks sterf vir 'n regverdige persoon-al miskien vir 'n goeie mens sou 'n mens nog die moed om te sterf-Maar God bewys sy liefde tot ons in dat terwyl ons nog sondaars was, het Christus vir ons gesterf het. Romeine 5: 8

Jesus gevra. "Wie sê julle is Ek?" Simon Petrus het geantwoord: "U is die Christus, die Seun van die lewende God." Jesus het geantwoord: "Salig is jy, Simon seun van Jona, want dit word deur man nie aan jou geopenbaar nie, maar my Vader wat in die hemele is." Mattheus 16: 15-17

As jy verklaar met jou mond, "Jesus is die Here", en met jou hart glo dat God Hom uit die dood is, sal jy gered word. Want dit is met jou hart dat jy glo en geregverdig, en dit is met jou mond bely dat jy jou geloof en gered word. 10:9-10 [Romans 10:9-10]

Jesus het nog baie ander wondertekens, wat nie in hierdie boek beskrywe is nie, voor sy dissipels gedoen. 31Maar hierdie wondertekens is beskrywe sodat julle kan glo dat Jesus die Christus is, die Seun van God, en sodat julle deur te glo, in sy Naam die lewe kan hê. 20: 30-31 [John 20:30-31]

You can help share in another language.